Naučni radovi

Naučni članci i saopštenja sa konferencija

Naučni članci

Ignjatović, N., Radosavljević, J., & Simić, N. (2024). Istraživanje razvoja etničkog identiteta kroz pripovedanje – konceptualni i metodološki potencijal narativnog pristupa. Psihološka istraživanja. Advance online publication. https://doi.org/10.5937/PSISTRA0-48372

Sejfović, H., Simić, N., & Belić, M. (2024). Ka multikulturalnim školama: istraživanje potencijala majndfulnesa. Inovacije u nastavi – časopis za savremenu nastavu, 37(2), 55-72. http://www.inovacijeunastavi.rs/wp-content/uploads/Inovacije2-24/04_Sejfovic.pdf

Saopštenja sa konferencija

71. Kongres psihologa Srbije: Novi horizonti (sajber)psihologije (Maj 24-27, 2023)

Ignjatović, N., i Radosavljević, J. (2023). Narativni pristup kao okvir za razumevanje razvoja etničkog identiteta – teorijski i praktični doprinosi. 71. Kongres psihologa Srbije Novi horizonti (sajber)psihologije, (Knjiga rezimea), Palić 24-27. Maj. Beograd: Društvo psihologa Srbije.

XIX konferencija "Dani primenjene psihologije: Transformacioni procesi u društvu, životnoj sredini, organizaciji i praksi mentalnog zdravlja" (29-30. septembar 2023, Niš)

Ignjatović, N., Radosavljević, J. & Erdeš – Kavečan, Đ. (2023). School Climate and Wellbeing in Secondary School Students in Serbia – The Role of School Ethnic Structure. XIX konferencija Dani primenjene psihologije – Transformacioni procesi u društvu, životnoj sredini, organizaciji i praksi mentalnog zdravlja, (Knjiga rezimea), Niš, 29-30. septembar. Niš: Filozofski fakultet.

EIP 2024

Multikulturalne vrednosti i prakse u školama – Simpozijum održan na EIP-u 2024.

InPACT 2024 konferencija (Lisabon, Portugalija)

N. Simić, S. Jović, i D. S. Petrović, „Dobrobit srednjoškolaca iz Srbije: Uloga pola, socioekonomskog statusa i etničkog porekla,“ u Zbornik radova sa Međunarodne konferencije o psihološkim primenama i trendovima (InPACT 2024), Lisabon, Portugal, 2024.

M. Belić, H. Sejfović, i Đ. Erdeš-Kavečan, „Različiti aspekti identiteta i etničkih socijalizacionih praksi roditelja u Srbiji,“ u Zbornik radova sa Međunarodne konferencije o psihološkim primenama i trendovima (InPACT 2024), Lisabon, Portugal, 2024.

D. S. Petrović, J. Radosavljević, i N. Ignjatović, „Školska klima – perspektiva nastavnika,“ u Zbornik radova sa Međunarodne konferencije o psihološkim primenama i trendovima (InPACT 2024), Lisabon, Portugal, 2024.

ECER 2024 konferencija (Nikozija, Kipar)

Simić, N., Jović, S., i Petrović, D. S. (2024). Školska klima i etnička diskriminacija: Istraživanja aspekata osećaja pripadnosti različitih učenika. Rad predstavljen na ECER 2024 konferenciji, Nikozija, Kipar.

Simić, N., Radosavljević, J., i Sejfović, H. (2024). Etnička diskriminacija – narativi srednjoškolaca o mogućim ishodima konflikta. Rad predstavljen na ECER 2024 konferenciji, Nikozija, Kipar.

EARA 2024 konferencija (Limasol, Kipar)

Ignjatović, N., Radosavljević, J., & Simić, N. (2024, septembar). Razvoj etničkog identiteta kod srpskih adolescenata: Uloga etničke većinske/manjinske pripadnosti, starosne dobi i pola. Rad prezentovan na EARA konferenciji, Limasol, Kipar.

Radosavljević, J., Ignjatović, N., & Simić, N. (2024, septembar). Etnička diskriminacija među adolescentima u Srbiji: Narativi o pozitivnom rešavanju konflikata. Rad prezentovan na EARA konferenciji, Limasol, Kipar.